A TechX fantázianevű hajtómű tovább erősíti a GE jelenlétét az ultra nagy hatótávolságú, nagy utasterű repülőgépek piacán, amelyek 8 utassal akár 7900 tengeri mérföld távolságot is képesek megtenni. A hajtómű ötvözi a GE utasszállító és hadi repülőgépekben alkalmazott hajtóműveiben megjelenő csúcstechnológiai megoldásokat, amelyek a cég évi 1 milliárd dolláros, új technológiák kutatásába és fejlesztésébe tett beruházásai eredményeképpen születtek.
A TechX hajtómű számos előnyös tulajdonsággal rendelkezik, többek között fajlagos üzemanyag-fogyasztása 8 százalékkal kisebb a 10000-20000 font tolóerejű üzleti repülőgép-kategóriába tartozó többi gépénél; az összes szennyező anyag (nitrogén oxidok, füst, szénhidrogének és szénmonoxid) kibocsátás több mint 50 százalékkal a jelenlegi CAEP 6 szabványban előírt érték alatt van.
„A GE üzleti és általános célú repüléstechnikai termékeinek portfoliója jelentősen kibővül annak köszönhetően, hogy a Bombardier a TechX hajtóművünket választotta Global 7000 és Global 8000 típusú üzleti repülőgépeihez, emellett azt is lehetővé teszi, hogy csúcstechnológiai megoldásaink az üzleti repülési szegmensben is megjelenjenek" - jelentette ki Brad Mottier, a GE Aviation üzletágának és általános repülésügyi szervezetének alelnök-vezérigazgatója.
A GE Aviation üzletághoz tartozó Engine Services divízió jelenléte hazánkban is erős. A Budapesttől észak-keleti irányban mintegy 30 km-re elhelyezkedő veresegyházi üzem immár 10 éve világszerte több mint 50 ügyfél számára végez repülőgéphajtómű-alkatrészjavítási szolgáltatásokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.