Az elmúlt napokban szinte minden nagyobb cég negatív előrejelzést adott az idei szezon kapcsán. A Sony feladta tervét, mely szerint ebben a pénzügyi évben nyereségessé teszi a televízió üzletágát. A Samsung erős versengésre számít az év végén, a Panasonic felkészült a további árcsökkenésre, csakúgy, mint az LG.
Az elemzők szerint a készülékek ára akár 25 százalékkal csökkenhet idén, így a világ négy legnagyobb televíziógyártója nem képes tőkét kovácsolni az év legforgalmasabb időszakában, az ünnepi szezonban – olvasható a Bloomberg elemzésében. A vállalatok igyekeznek minél korábban megszabadulni a készletektől és abban reménykednek, hogy a kijelzők minőségének javulása, a fejlesztések segítenek mérsékelni az árcsökkenést. De a CLSA adatai szerint a remények hiábavalóak, mert az amerikai fogyasztók láthatóan nem hajlandóak többet fizetni az extrákért.
A vásárlók kivárnak, miközben a legnagyobb diszkont áruházak, a Wal-Mart és a Target óriási akciókkal igyekeznek ellensúlyozni a nehézségeket, miközben a munkanélküliség 26 éve nem látott mértékű.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.