BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ügyintézés könnyen, gyorsan. Létezik?

Ön is ódzkodik az ügyintézésektől? Nem akar sorban állni, telefonálgatni, hosszan várakozni? Szeretné, ha mindent egy helyen, gyorsan kapna meg? Próbálja meg mindezt interneten – már van olyan szolgáltató, amelyik komolyan veszi az ügyféligényeket.

Miért van az, hogy ha a naptárunkban szerepel az a szó, hogy „ügyintézés”, azt tologatjuk a végtelenségig, ameddig csak lehet? Miért riadunk vissza az „ügyfélszolgálat”, pláne a „telefonos ügyfélszolgálat” kifejezésektől?

Mert sajnos ezek jellemzően az adott szolgáltató életét könnyítik meg, de nem a miénket. Hiába próbálják ezeket a rendszereket ügyfélközpontúra kialakítani, sosem lesznek tökéletesek, de legalábbis nem tudnak minden előnyt egyesíteni.

A személyes ügyintézés általában rendkívül időigényes és egyáltalán nem hatékony, pláne, ha egy egyszerű, rövid dolgot kell elintézni hosszú sorban állások árán. Mégis, sokan még mindig inkább ezt a megoldást választjuk, minthogy telefonon próbálkozzunk, mert az bizony sokszor kudarcra ítélt vállalkozás.

Ha személyesen megyünk az ügyfélszolgálati irodára, akkor legalább tudjuk, hogy a végére lesz valamilyen válasz a kérdéseinkre. A telefon azonban lutri: ha szerencsénk van, hamar bekapcsolnak egy ügyintézőhöz, aki végre a mi személyes és sajátos problémánkkal foglalkozik, de a gyakoribb az, hogy csak egy automatával „beszélgethetünk”, amely sokat várakoztat, ide-oda kapcsol és nem mindig a megfelelő helyre, végül előfordulhat, hogy nem kapunk információt vagy épp túl sokat kapunk, olyat, ami nem is érdekelt minket. Ez persze a negatív forgatókönyv, de egy biztos: ha összeadjuk az ügyintézéssel való bajlódásunk energia- és időráfordítását, a másik serpenyőbe pedig elhelyezzük az elintézett dolgokat, akkor aránytalan és előnytelen lesz a mérlegünk.

Fogyasztóként arról álmodunk, hogy legyen végre egy olyan ügyfélszolgálat, ami minden előnyt összesít és minden hátrányt kiküszöböl. Vagyis legyen gyors, hatékony, könnyen kezelhető, személyre szabott és olcsó. Létezik ilyen?

A T-Systems szerint igen – egészen pontosan szeptember 25. óta. Úgy hívják: My T-Systems, vagyis egy önkiszolgáló, non stop ügyfélkapcsolati webhely, ahol a vállalkozói ügyfelek a legfontosabb ügyeiket néhány kattintással el tudják intézni – legyen szó akár mobil-, vezetékes, távközlési vagy informatikai szolgáltatásokról. Nincs telefon, nincs személyes zarándoklat, csupán az internetre kell fellépni és regisztrálni a rendszerben. A bejelentkezés után azonnal menedzselhetők a már korábban igénybe vett szolgáltatások vagy rendelhetünk újakat. Áttekinthetjük számláinkat, reklamálhatunk, bejelenthetünk műszaki hibát, de a webshopban mobilkészülékeket, notebookokat, tartozékokat is vásárolhatunk. Az ügyfél belépésnél SMS-ben ideiglenes jelszót kap, így kizárólag ő intézkedhet. A My T-Systems elnevezés tehát nem véletlen: ez a szolgáltatás valóban különbejáratú, privát ügyfélszolgálatot ad.

A cél az, hogy az ügyfél „szolgálja ki magát”, vagyis automatikusan, segítség nélkül egy helyen intézhesse, amit csak tud: ez mindkét fél érdeke. „A lakossági szolgáltatási szférában már egyre több olyan lehetőség van, ahol testre szabott, könnyen elérhető, internetalapú szolgáltatásokat vehetünk igénybe – mondja - A vállalati szférában azonban még nemzetközileg is ritka az ilyesmi. A T-Systems ügyfeleinek többé nem kell az ügyei után mennie – a megoldások házhoz jönnek.”

De hogy mi az igazán forradalmi újítás? Ha mégsem menne a dolog elektronikusan, mindig van, aki „szóba áll” velünk: chatelve bármikor felvehetjük az élő kapcsolatot a szolgáltató alkalmazottjával. És ha valaki a konzervatív megoldásokban hisz? Szeretne személyesen visszamosolyogni az ügyintézőre?

Nos, a korábbi ügyfélszolgálati lehetőségek továbbra is elérhetők a T-Systems-nél.  

Milyen szolgáltatások elérhetők?

• Webshop: mostantól minden telekommunikációs és informatikai szolgáltatás megrendelhető a Webshopban, ráadásul az ügyfeleink folyamatosan válogathatnak a legfrissebb mobilkészülékek, notebookok és tartozékok között is.
• Online ügyfélszolgálat: egyszerűen kitölthető űrlapok segítségével innen indíthatók el a legfontosabb ügyfélszolgálati ügyek és ebben a menüpontban kaphatnak ügyfeleink választ a számláikkal kapcsolatos kérdéseikre is.
• Telemátrix: Komplex mobilflotta menedzsment és mobil, vezetékes számlainformációs szolgáltatások kezelői felülete, melynek segítségével folyamatosan kontrollálhatják távközlési kiadásaikat
• Virtualoso menedzselhető felület: ügyfeleink itt láthatják naprakészen az adataikat, és kezelhetik a Virtualoso-szolgáltatásait, tölthetik le a legfontosabb szoftvereket, frissítéseket.
• EasyLine alkalmazás: minden, ami a „hanggal kapcsolatos”, itt lehet elintézni a vezetékes hang- és adatszolgáltatással kapcsolatos minden ügyet az új igény rögzítésétől a vonaláthelyezés elindításáig.


x-->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.