BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Mobilinternettel "csomagol" az Invitel

Az Invitel a jövőben minden üzleti szolgáltatásához, legyen az telefon, ADSL, szerver, vagy más kiegészítésként mobilinternetet is ad.

A cég közleménye szerint ugyanis olyan átrendeződés várható az üzleti kommunikációs szolgáltatások összetételében, hogy a jövőben a komplett, akár mobilinternettel együtt választható szolgáltatáscsomagok „húzzák” majd a piacot. A Bellresearch 2010-es Magyar Infokommunikációs jelentéséből kiderül: az üzleti mobilinternet előfizetések piacán jelentős a fejlődési potenciál. Jelenleg az internet-előfizetéssel rendelkező hazai cégek, intézmények 90 százaléka rendelkezik valamilyen „vezetékes” technológiával, de már minden ötödiküknél megtalálható legalább 1 mobilinternet-kártya is. A mobilnet előretörése pedig várhatóan folytatódni fog. Ez ugyanakkor egyáltalán nem jelenti azt, hogy miatta háttérbe szorulnak a „vezetékes” technológiák, sokkal inkább azt, hogy a mobilnet lehet a mozgatórugója az üzleti piacokon is egyre keresettebb csomagolt szolgáltatások elterjedésének.

A csomagolásban nélkülözhetetlen a „vezetékes” internet, illetve a telefon. A távmunka terjedése miatt azonban még kelendőbbek lehetnek ha mobilinternettel is kombinálhatók. A csomagok választásakor elsősorban az elérhető árkedvezmény, az egyszerűbb számlázás, illetve a gyorsabb és kényelmesebb „egy csatornás” ügyintézés jelenti a fő motivációt.

Az Invitel a Telenorral kötött partneri együttműködésének köszönhetően több mint egy éve kínál Invitel márkanév alatt mobilinternetet lakossági és üzleti előfizetői számára – a szolgáltatás mobilhálózatát a Telenor biztosítja.

A mobilinternet iránti érdeklődést mutatja a legfrissebb hazai piaci jelentés is. E szerint egy hónap alatt további több mint harmincezerrel – 1,209 millióra – nőtt a mobilinternet-előfizetések száma Magyarországon. A szolgáltatást ténylegesen használóké is hasonló mértékben bővült, október végén elérte a 933 ezret – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság jelentéséből. Az aktív ügyfelek száma alapján a Vodafone növelte részesedését, az egy hónappal korábbi 26,90-ról 27,06 százalékra. A Telenoré 24,83-ról 24,79 százalékra csökkent, míg a T-Mobile részesedése 48,27-ról 48,15 százalékra mérséklődött.

Világgazdaság Online - SGy-->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.