Az Európai Bizottság versenyhatósága hozzájárult, hogy az Unilever a korábbi terveknek megfelelően felvásárolja a Sara Lee kozmetikai és európai háztartásvegyipari üzletágát. Az 1,2 milliárd eurós ügylet többek között olyan kozmetikai márkák megvásárlását érinti, mint a Radox, a Duschdas vagy a Neutral, amelyek helyi és regionális szinten egyaránt erősítik az Unilever vezető pozícióját a kozmetikumok és dezodorok kategóriájában.
Az előbbi márkák mellett a megegyezés olyan kategóriájukban vezető termékek felvásárlását is magában foglalja, mint a Magyarországon jelenleg nem forgalmazott Biotex tisztítószerek és mosószerek, a Zwitsal és a Fissan babaápoló szerek vagy a Prodent és a Zendium fogápolási termékek. Az Európai Bizottság ugyanakkor azzal a feltétellel hagyta jóvá az akvizíciót, hogy az Unilever idővel értékesíti a Magyarországon is jól ismert Sanex márkát.
„A vállalat számára a felvásárlás nagy jelentőséggel bír, hiszen a kozmetikai és háztartásvegyipari üzletág az egyik legdinamikusabban növekvő kategória. A vezető márkák felvásárlásával kiegészül és fejlődik a portfóliónk, ami növekvési potenciált jelent világszerte” – mondta Doug Baillie, az Unilever európai régiójának vezérigazgatója
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.