„Minden hely elkelt” – akár ezt a táblát is ki lehetne tenni a Budapest Airport márciusban nyíló új 2-es terminál épültére a SkyCourt-ra (Égi Udvar). A 2011 márciusában átadandó SkyCourt 2011 alapterületének 18 százaléka, azaz 4 300 négyzetméter áll a kereskedelem és a vendéglátás szolgálatában.
Az indulási szint központi részén helyezkedik el egy patinás hazai márka, a Gundel kávézója. Körülötte a világmárkákat felvonultató boltoké a főszerep. A legnagyobb területen, több mint 1 400 négyzetméteren a Heinemann úgynevezett „walk through”, vagyis átsétálós koncepciójú duty free üzlete lesz, amely – Ferihegyen immár hagyományosan - külön szekciót nyit a nívós magyar termékeknek.
Ezen a szinten lesz több nagy világmárka boltja is. Ilyen a Hugo Boss, Burberry, Longchamp és a Ralph Lauren divatáru üzlet, de itt lesz a Swarovski csillogó kristály bemutatóterme is. Külön „magyar sarok” képviseli a hazai luxusmárkák kínálatát. Összesen 250 négyzetméteren külön üzlethelyisége lesz a magyar borokat, szalámit, libamájat, paprikát és még sok egyéb finomságot felvonultató Hungaricumnak, valamint egy magyarországi szuveníreket árusító boltnak. A hagyomány és az elegancia képviselője lesz a repülőtéren a Herendi Porcelán Manufaktúra bemutatóterme és szalonja.
A galéria szinten kaptak helyet a legkülönbözőbb éttermek, a nemzetközi repülőtereken és pályaudvarokon is megszokott közös étkező területtel, az angolul „foodcourt”-nak nevezett résszel. Egymás mellett küzd majd a vevők kegyeiért a Burger King és a Kentucky Fried Chicken. A galéria szint két legelőkelőbb helyén, a repülőtéri forgalmi előtérre néző 20 méter magas üveg homlokzat mellett a magyar Leroy-lánc étterme és magyarországi premierként a francia Hippopotamus családi étterme kap helyet. A két étterem vendégei egy-egy belső erkélyen, a SkyCourt bal és jobb oldalán elkülönített asztaloknál élvezhetik a repülőtér életének látványát és a gasztronómiát.
A Budapest Airport a fejlesztéssel a jelenlegi évi 30-35 millió eurós kereskedelmi (tehát nem-légiközlekedésből származó) bevételét várhatóan 25-30 százalékkal növelheti.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.