Pozitívumként elsősorban a reklámszabályozásokkal kapcsolatos változásokat említették meg, kiemelve például, hogy a televíziókban új hirdetési formaként megjelenik a termékelhelyezés, ez nagy eséllyel pótolhatja a válság következtében zuhanó reklámbevételek egy részét. A szakemberek főként a tervezett szankciókat kifogásolják, túl szigorúnak tartják a kiszabható büntetéseket s túlzónak a Médiatanács hatáskörét.
A nagy csatornák nehezményezik, hogy a jelentős befolyásoló erővel rendelkező médiaszolgáltatókra számos többletkötelezettséget állapít meg a szabályozás, amely komoly terheket róhat az adókra, ez pluszfeladattal és a költségek jelentős növekedésével is jár számukra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.