Az első étterem mintegy 100-150 millió forintos beruházást igényelt, ennek megtérülését öt évre tervezik. A gyorsétterem-hálózatoknál szokványos üzleti modellel ellentétben az új lánc nem franchise-módszerrel terjeszkedne, összes üzletüket a Gusto Burger Magyarország Kft. üzemelteti majd.
A Gusto Burger & Cafe az úgynevezett „quality local fastfood” koncepciót kívánja meghonosítani hazánkban, ez gyakorlatilag magas minőségű gyorséttermet jelent, amelyben a szokásos kínálat mellett friss saláta, gyros, kávézói színvonalú kávé, kézművessütemények, minőségi borok és csapolt sör is kapható. Az árszínvonal hasonló lesz a legnagyobb versenytársakéhoz. „Mi azonban nem kívánunk pár száz forintos akciókkal belemenni a piacra jellemző árversenybe” – tette hozzá Laczkó Róbert, a Gusto Burger Magyarország Kft. hálózatfejlesztési vezetője.
A hálózatvezető elmondta, hogy ahol csak lehet, igyekeznek magyar beszállítókkal dolgozni. A bort például külön a Gusto számára szállítja 2,5 decis üveges, csavarható kupakos kiszerelésben a villányi Günzer pincészet, a csapolt sör Soproni lesz, a süteményeket pedig egy kis vidéki cukrászdából kapják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.