BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Húsvét előtt nyílik az Europeum bevásárlóközpont

A tervek szerint a húsvéti ünnepek előtt, április 14-én nyitja meg kapuit Budapest legforgalmasabb terén, a Blaha Lujza téren álló Europeum Bevásárlóközpont. Az ABLON Group fejlesztésében épülő ingatlan 70 százaléka bérlőre talált, és az épületegyüttesben nyitotta meg 2010 nyarán a Marriott szállodalánc első magyarországi Courtyard hoteljét is.

„A bevásárlóközpont funkció kialakításánál az épület elhelyezkedése önmagában meghatározó tényező volt, hiszen alapvetően a mindennapi vásárlásokra szeretnénk helyezni a hangsúlyt, és ennek megfelelően lettek kiválasztva a kulcsbérlők is: a Hennes&Mauritz, a Müller, valamint a Deichmann” – mondta Lovro Adrienn, az ABLON Group magyarországi ügyvezető igazgatója. „Mellettük folyamatos a szerződéskötés a kisebb alapterületű üzletek bérlőivel, illetve az üzletek belsőépítészeti munkálatai is elkezdődtek 2010 decemberében” – tette hozzá az ügyvezető igazgató.

A 20 ezer négyzetméteres, kilencmilliárd forintos épületegyüttes megvalósítása szakmailag komoly kihívást jelentett az ABLON számára. Fontos szempont volt ugyanis az épület nagykörúti homlokzatának megtartása és beillesztése a körutat meghatározó nagyvárosi képbe, ugyanakkor a társaság biztosítani kívánta a Marriott igényeinek megfelelő modern, elegáns belső kialakítást is. A Blaha Lujza téri épületegyüttesben nyitotta meg ugyanis első, 235 szobás Courtyard brandjét a Marriott szállodalánc még 2010 tavaszán.

Mindemellett az ABLON Csoport tervei között szerepel a Blaha Lujza tér felújítása is, amely a környék fejlődésének is új lendületet adhat. Az ingatlanfejlesztő szerint az átalakítás során a tér arculatának egységes újraformálására van szükség. Amennyiben a főváros is elfogadja az ABLON fejlesztési terveit, úgy a beruházás a fejlesztő saját forrásainak felhasználásával várhatóan a nyár folyamán valósulna meg.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.