„A bevásárlóközpont funkció kialakításánál az épület elhelyezkedése önmagában meghatározó tényező volt, hiszen alapvetően a mindennapi vásárlásokra szeretnénk helyezni a hangsúlyt, és ennek megfelelően lettek kiválasztva a kulcsbérlők is: a Hennes&Mauritz, a Müller, valamint a Deichmann” – mondta Lovro Adrienn, az ABLON Group magyarországi ügyvezető igazgatója. „Mellettük folyamatos a szerződéskötés a kisebb alapterületű üzletek bérlőivel, illetve az üzletek belsőépítészeti munkálatai is elkezdődtek 2010 decemberében” – tette hozzá az ügyvezető igazgató.
A 20 ezer négyzetméteres, kilencmilliárd forintos épületegyüttes megvalósítása szakmailag komoly kihívást jelentett az ABLON számára. Fontos szempont volt ugyanis az épület nagykörúti homlokzatának megtartása és beillesztése a körutat meghatározó nagyvárosi képbe, ugyanakkor a társaság biztosítani kívánta a Marriott igényeinek megfelelő modern, elegáns belső kialakítást is. A Blaha Lujza téri épületegyüttesben nyitotta meg ugyanis első, 235 szobás Courtyard brandjét a Marriott szállodalánc még 2010 tavaszán.
Mindemellett az ABLON Csoport tervei között szerepel a Blaha Lujza tér felújítása is, amely a környék fejlődésének is új lendületet adhat. Az ingatlanfejlesztő szerint az átalakítás során a tér arculatának egységes újraformálására van szükség. Amennyiben a főváros is elfogadja az ABLON fejlesztési terveit, úgy a beruházás a fejlesztő saját forrásainak felhasználásával várhatóan a nyár folyamán valósulna meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.