Az MT Zrt. vezérigazgatója, Horváth Gergely és a szervezet marketingigazgatója, Dudás Krisztina tegnap jelentette be, hogy összesen 100 millió forintra pályázhatnak az ügynökségek. Az összegben nincs benne a médiamegjelenések költsége.
A pályázat holnap jelenik meg, a tenderre történő jelentkezéseket február 7-ig várják, s február 11-én hirdetik ki, kik feleltek meg a feltételeknek. „A győztest február 28-án nevezik meg, és az ügynökségek márciusban dolgozhatják ki kampányötleteiket, április 1-jétől pedig már indulnának külföldön és Magyarországon is a márkaépítési, illetve a stratégiai, taktikai kampányok” – közölte Dudás Krisztina. Hozzátette: az ügynökségektől újszerű eszközök alkalmazását igénylik, és elvárás velük szemben az is, hogy rendelkezzenek saját magyar kampánytapasztalatokkal, illetve szakmai díjakkal. A pontozásnál 55 százalékban a kampány megvalósítási árát, 45 százalékban pedig a kreatív ötleteket veszik figyelembe.
Horváth Gergely beszélt az MT Zrt. Új vizeken elnevezésű 2011-es marketingtervéről is, amelynek egyik legfőbb újdonságaként kiemelte: abban a taktikai kampányok mellett megjelenik a stratégiai márkakommunikáció is, mind külföldön, mind belföldön. Elmondta: a külföldi turisztikai márkaépítés a hazai gyógyvizek népszerűsítésére épül, a belföldi stratégiai kommunikáció célja pedig, hogy az országon belüli utazás váljon trenddé, divattá és egyben a külföldi utazás reális alternatívájává.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.