Az AGB Nielsen általa hivatkozott adatai szerint februárban 16 százalékponttal megelőzte az RTL Klub a TV2 havi átlagos főműsoridős, 18–49 éves korosztályra vonatkozó közönségarányát; előbbinél 34,6, utóbbinál 18,2 százalék volt a mutató, legutóbb 2002 tavaszán volt ekkora differencia a két adó között.
A programigazgató szerint a tévés piac összetétele és a nézők igénye is megváltozott, ez a programkínálatuk összeállítására is hatott. A mozifilmek jelentősége például csökkent, kevesebbet költenek erre, a saját gyártású programokra nagyobb figyelmet fordítanak.
Az idén is több ilyennel jelentkeznek, tavasszal jön a Csillag Születik és a Való Világ egyik szereplőjére épülő párkereső műsor, ősszel az új X-Faktor. Hozzátette: az RTL Klub egyetlen nap sem veszített 2010. december 25. óta a nézőkért folytatott csatában a TV2-vel szemben, így több mint negyed éve folyamatosan a legnézettebb adó hazánkban.
A csatorna célja a 20 százalék körüli napi közönségaránynak a szinten tartása. Az idei terveikről elmondta, hogy áprilisban új zenés műsorral, a Nagy Duettel lépnek a nézők és a hirdetők elé.
A csatorna célja a 20 százalék körüli napi közönségaránynak a szinten tartása. Az idei terveikről elmondta, hogy áprilisban új zenés műsorral, a Nagy Duettel lépnek a nézők és a hirdetők elé. -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.