Az áprilisban a közgyűlés elé kerülő terv szerint a Combinókkal azonos hosszúságú, új járművek állnának forgalomba az 1-es villamos vonalán 2015-től. Rövidebb, de szintén alacsonypadlós új szerelvények közlekednének fél tucat más vonalon is, és csaknem száz új troli érkezne a fővárosba. Ezt Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója mondta a Népszavának.
A határidők szűkösek, de minimális - talán a főváros megszorító költségvetéséből is kigazdálkodható - önrész mellett százmilliárd forintos járműbeszerzésre nyílik lehetőség az EU kohéziós alapjában 2013-ig rendelkezésre álló összegből.
A BKK közölte, hogy tavaly őszi megalakulása óta 77,6 milliót fizetett bérekre és azok közterheire. A cég nettó 7,9 milliót költött számítógép-beszerzésre és további 4,1 milliót más, a társaság indulásával összefüggő beruházásra.
Bútort nem vettek, mert a régi városházi darabokat használják, és csak egy tanácsadói szerződést kötöttek nettó 80 ezerért. Jogi feladatokra viszont több szerződés is született már összesen mintegy 5 millió forint értékben. Jelentős kiadási tétel, hogy a főváros a Városháza saját cégének négyzetméterenként nettó 3000 forintos irodabérleti díjat számláz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.