Mára az összes mobilos online árucikk-keresés meghaladta a teljes érdeklődés másfél százalékát – derül ki az Árukereső.hu ár-összehasonlító portál kutatásából. A mobileszközről árucikket keresők aránya nagyjából a negyedével nőtt az idei első negyedévben a tavalyi utolsó három hónaphoz képest.
Magyarországon ma már elterjedt szokás mobiltelefonnal fizetni a parkolásért vagy így venni autópálya-matricát, de egyre többen intézik okostelefonokról, táblagépekről vagy más mobileszközről az internetes vásárlást is.
A szakértők azt is megállapították, hogy 2011-ben a mobilról vásárlók mintegy harmada használ iPhone-t és szintén harmada androidos okostelefont. Ezeket követi az Apple táblagépe, az iPad 12 százalékkal, illetve a Nokiához köthető Symbian eszközök, utóbbiak mintegy 8 százalékkal. A magyarországi mobileszközös e-kereskedelem közel 90 százaléka ebből a négy eszközből származik. Az elmúlt két hónapban ugyanakkoraz elemzők szerint határozottan elkezdett növekedni az andoridos eszközökről vásárlók aránya, így ezek hamarosan lekörözik az alma logójú okostelefonokat használókat.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.