A jövő héten kínai–magyar üzleti fórummal hivatalosan is megnyílik az Asia Centerben a kínai márkák kereskedelmi központja, a CBTC (China Brand Trade Center), amelynek létrehozásán négy évig dolgozott Rudolf Riedl, az Asia Center Kft. ügyvezető igazgatója. Kína egyik gazdasági katalizátora, Csöcsiang tartomány az első, amely területet bérelt az üzletközpontban. Csöcsiang azért érdeklődött a CBTC iránt, mert gazdaságának az export a motorja, 35 ezer vállalat küldi külföldre termékeit. Igaz, a világválság okozta keresletcsökkenést az elsősorban exportra dolgozó kínai vállalatok is megérezték, ám Budapest a kínai termékek hídfőállása lehet az Európai Unióban, illetve a kelet-európai régióban. Az eseménynek az is súlyt ad, hogy holnap Budapestre érkezik Ven Csia-pao kínai miniszterelnök, aki gazdasági kérdésekről is tárgyal Orbán Viktor kormányfővel. 7. oldal
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.