Ezzel a Porsche Hungaria nyolcadik éve a legtöbb új gépkocsit értékesítő hazai importőr, a személygépkocsi piacon elért 29,2 százalékos, valamint a haszonjárművek forgalmazásán belül szerzett 14,6 százalékos piaci részesedésével zárta az első félévet.
2011 első hat hónapjában a Skoda érte el a legjobb eredményt, 3 390 autóval a hazai piac vezető márkájává vált. Ebben elsősorban a márka kiemelkedően jó flottamegrendelései játszottak szerepet, de mutatja az országos márkakereskedői hálózat eredményességét is. A Skodák közül az Octavia volt a legnépszerűbb típus, a piacra került 2 159 darab 36 százalékkal magasabb forgalmat jelent, de ugyancsak jó eredmény az elmúlt hónapokban forgalomba helyezett 265 Superb, mellyel ebből a típusból 95 százalékkal több került a vásárlókhoz.
Az első hat hónapban jelentősen nőtt az Audi forgalma is, a 935 négykarikás autó 22 százalékkal több mint a tavalyi első félévben piacra került Audik száma. Ez az új Audi A6-os sikerét is mutatja, melyből néhány hónap alatt 68 talált gazdára, de kiemelkedően jó volt a kereslet az Audi Q5 és a Q7 iránt egyaránt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.