BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A közösségi vásárlás hajtja az online üzletet

Az elmúlt egy évben nagyot ugrott az online vásárlók aránya a KutatóCentrum idei E-Shopping Report felmérése szerint. Míg a kutatássorozat 2010-es adatai szerint a rendszeres internetezőknek csupán 48 százaléka vásárolt egy év alatt legalább egyszer a világhálón, addig 2011-re ez az arány 61 százalékra nőtt. „A vásárlási kedv növekedése elsősorban a közösségi vételt kínáló oldalak térhódításának köszönhető, amelyek az elmúlt hónapokban egyre nagyobb népszerűségre tettek szert” – mondta el Györfi Anna, a KutatóCentrum kutatási projektmenedzsere. A felmérés szerint leginkább a 18–24 évesek és a nők használták az elmúlt 12 hónapban vásárlásra az internetet. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.