A busz egy 215 lóerős Volvo D5F dízel- és egy 160 lóerős elektromos motorral is rendelkezik, és ezek egymástól függetlenül, vagy akár egyszerre is üzemelhetnek, miközben egy vezérlőrendszer optimalizálja működésüket.
A rendszer fékezéskor visszanyeri, és egy akkumulátorban tárolja a fékenergiát, amely a következő gyorsításkor az elektromos motort hajtja. A motor automatikusan leáll a buszmegállókban, és elektromos meghajtással indul el, majd ha az autóbusz eléri a nagyjából 20 km/órás sebességet, a dízelmotor is hozzájárul a jármű mozgatásához, és a továbbiakban optimalizált módon működik a két erőforrás.
A 95 fő szállítására tervezett jármű legnagyobb előnye a – még a korszerűbb városi autóbuszokhoz képest is – a gyártó adatai szerint legalább 35 százalékkal alacsonyabb üzemanyag fogyasztás és károsanyag-kibocsátás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.