A lap úgy tudja, az elmúlt hónapokban Amerika-szerte számos üzletet zártként tüntetett fel a Google Places. Hogy pontosan hány vállalkozást érint a probléma, nem tudni, de a The New York Times szerint elég sokan jeleztek hasonló problémát a keresőóriás fórumain.
A helyzet nem meglepő, mivel viszonylag könnyű elérni, hogy egy üzletet zártként tüntessen fel a Google. A probléma bejelentése szekcióban a felhasználók lejelenthetik a Google-nak, ha egy üzlet szerintük zárva van. Ha kellő számú netező tesz így, akkor a portál "átmenetileg zárva" táblát tesz az üzletre, majd később, ha nem változik a helyzet, a Google ezt átírja egy sima zárva-jelzésre. A Google riválisai, a Bing és a Yahoo is rendelkezik hasonló szolgáltatással, de a probléma ott nem ilyen szembetűnő, hiszen forgalmuk meg sem közelíti a Google-ét.
A Catalyst eMarketing szakértője, Linda Buquet szerint elképzelhető, hogy mostanra sokan ráálltak arra, hogy a fenti módszerrel likvidálják a riválisaikat. A Google szóvivője, Gabriel Stricker nem nyilatkozott arról, tudomásuk szerint hány céget érint a probléma, de kiemelte, hogy dolgoznak a helyzet megoldásán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.