A két prémium deszszerttel, valamint a különböző borokat és bonbonokat tartalmazó ajándékcsomagokkal főként a céges karácsonyi ajándékok piacán szeretnének szép eredményeket elérni, emellett komoly lehetőséget látnak abban, hogy „hungarikumként” bekerüljenek az állami cégek diplomáciai és protokollajándékai közé.
Szamos László, a Szamos Marcipán Kft. tulajdonosa, valamint Illés Tamás, a Tokaj Kereskedőház marketingvezetője elmondta, hogy a két társaság hosszú távú együttműködést tervez, és a jövőben újabb innovatív termékekkel kívánnak megjelenni közösen a piacon.
A Szamos Kft. száz százalékban magyar tulajdonban lévő cég, évi 300 tonna csokoládét dolgoz fel, mintegy 300 különböző termék található meg a kínálatában. Az állami tulajdonú Tokaj Kereskedőház évi 60 ezer hektoliter bort értékesít, az árbevétele tavaly 3,7 milliárd forintra nőtt az egy évvel korábbi 2 milliárdról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.