újítások A Coop üzletláncon belül a leginnovatívabbak között tartják számon a Co-op Star Zrt.-t. Rédei István, a társaság elnök-vezérigazgatója is egyetért ezzel, és azt vallja, mindenképpen megéri azokba a fejlesztésekbe is fektetni, amelyek a közeljövőben nem hoznak hasznot. „Most dől el, mi lesz holnapután” – mondta, és sorolta a Co-op Star által elindított, ma már szélesebb körben is ismert innovációkat. A társág úttörő volt például az informatikai fejlesztések terén: nyolc éve itt tesztelték azt az integrált rendszert, amelyet ma már az üzletlánc ezer boltjában működtet a Co-op Hungary.Innen indult a törzsvásárlói program is, amely tavaly óta érhető el országszerte, más Coop-társaságok üzleteiben is. „Ezt hat éve indítottuk a hálózatunkon belül. A cél az volt, hogy növeljük a vásárlói lojalitást a kártyához kapcsolódó pontgyűjtő akciókkal, kedvezményekkel. Az a tapasztalatunk, hogy fogyasztóink meghálálják ezt, az átlagnál gyakrabban látogatnak el a boltokba és az átlagos kosárértéknél többet vásárolnak nálunk” – osztotta meg velünk Rédei István. Arra a kérdésünkre, nem kockázatos-e a mostani piaci viszonyok közepette ilyen költséges fejlesztésekbe fogni, határozott nemmel válaszolt. Sőt, egy újabb kezdeményezésről is beszámolt. Ez a pénzügyi szolgáltatások rendszere, amelyet a Coop Csoport valamennyi tagjának csatlakozása után ma egy önálló vállalkozás keretei között, egyelőre dolgozói, partneri körében „tesztel” a cég, ám terveik szerint később szélesebb körben is bevezetik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.