Budapesten, a VIII. kerületben nyitotta meg legújabb, 190 négyzetméteres üzletét a tisztán magyar tulajdonú, 260 főt foglalkoztató G’Roby élelmiszer-üzletlánc. A csoport ezzel már öt egységet üzemeltet a főváros belső kerületeiben. Stratégiáját a napi bevásárlások minőségi kiszolgálására alapozza, amelynek kedvez, hogy a mai magas üzemanyagárak mellett egyre több vásárló a lakóhelyéhez közeli bevásárlási lehetőséget választ. A stratégia eredményességét igazolja, hogy az I–III. negyedévben 4,1 milliárdos forgalmat értek el, ez 5 százalékos növekedést jelent a a múlt évhez képest. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.