"Ezen már semmi nem változtathat" - idézi a lap keddi száma a vezérigazgatót. Az évből eltelt 11 hónapban az Audi 1,19 millió, a Mercedes 1,14 millió autót adott el. Az éllovas azonban változatlanul a BMW, 1,51 millió eladott autóval.
A Mercedes évtizedeken keresztül vezette az eladási listát a német autógyárak prémium kategóriájában. Az ezredforduló környékén azonban gyökeres fordulat következett be. Az Audi az elmúlt évtizedben a Credit Suisse által készített tanulmány szerint átlagosan évi 6,4 százalékkal növekedett, míg a Mercedes mindössze 1,5 százalékkal, a BMW pedig 4,7 százalékkal.
Az Audi a kínai piacon megszerzett domináns szerepének köszönheti kimagasló növekedési ütemét. Az idén novemberben az Audi 69 százalékkal több autót adott el Kínában mint 2010 novemberében. A világ második legnagyobb autópiacán az Audi az idén már 283.600 autót adott el, míg a Mercedes 170.112 autót.
Rupert Stadler jövőre az európai eladásokban stagnálásra, esetleg csökkenésre számít, míg az ázsiai és dél-amerikai piacokon, valamint az Egyesült Államokban lendületes növekedésre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.