A válság jeleit azonban jól mutatja, hogy például 2006-ban 49 állam és 861 kiállító vett részt a rendezvényen. Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója elmondta: újdonság, hogy a cég több mint 100 külföldi viszonteladót, végvásárlót hívott meg, a cél: minél inkább eladni számukra Magyarországot. Külön pavilont kap a londoni olimpia, Lengyelország pedig a nyári labdarúgó Európa-bajnokságot népszerűsíti.
Rápolthy Edit kiállításigazgató elmondta, hogy konferenciát szerveznek a belföldi forgalomélénkítésről, ezen belül szó lesz a Széchenyi Pihenő kártya, az Erzsébet-utalvány bevezetéséről. Külön foglalkoznak majd a Malév leállása következtében kialakult légiközlekedési helyzettel is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.