A csoport az elmúlt két évben számos beszerzését központosította, megkezdte egyes tevékenységek visszaszervezését az anyacégbe (nagy tétel volt a felsővezeték-karbantartás viszszavétele). Csökkentek a csoportnál a vezetői bérek, a külső szakértőknek kifizetett díjak, sor került leányvállalatok összevonására, és hamarosan újabbak (MÁV Gép, MÁV FKG) is egyesülnek. Több fölösleges eszközétől és ingatlanától is megvált a MÁV.
„A társaság napokon, heteken belül kiírja 50 intercitykocsi felújítására vonatkozó tenderét” – közölte Szarvas Ferenc –, a finanszírozásról az MFB-vel folynak az egyeztetések. A már átvett 25 Traxx villanymozdony után az opcióban lévő, további 25-re nincs meg a szükséges 25 milliárd. Ha a MÁV vesz új villamos motorvonatokat, akkor azokkal is kiváltható a mozdonybeszerzés, illetve a MÁV- Gépészettel is fel lehet újíttatni 28-30 V43-as mozdonyt. Ez „csak” 4,5-6 milliárdba kerülne, viszont ilyesmire nincs bankhitel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.