A számok döbbenetesek: 2015-re Kínában mintegy 200 millióval növekszik internet-felhasználók száma, és így eléri a 700 milliót. Ez több mint az Egyesült Államok, India, Japán és Brazília együttes online felhasználóinak száma.
Körülbelül ugyanebben az időben valószínűleg Kínáé lesz a legnagyobb online kiskereskedelmi piac az egész világon. Az elemzés úgy becsüli, hogy 3-4 év múlva a kínai kiskereskedelem mintegy 10 százalékát online bonyolítják le! Olyan alapvető fontosságú területeken, mint például az e-kereskedelem (Alibaba), keresés (Baidu), és a levelezés (Tencent) meghatározó szereplők mozognak, és várhatóan új területeken is megjelennek majd.
Ami a demográfiai szempontokat illeti, eddig elsősorban a korábbi tendenciák folytatódtak, amelyek szerint, akárcsak Nyugaton, a fiatal városi szakemberek uralták a kínai online piacot, de most már gyors növekedés van a nyugdíjasok és a vidéki lakosság körében is. A kínai fogyasztók a jelek szerint megelőzik nyugati társaikat a mobiltelefon többcélú használatában, ugyanis többet használják a telefonokat zenehallgatásra, olvasásra és a közösségi hálózatokban, mint az Egyesült Államokban vagy Nyugat-Európában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.