A kereskedelmi célcsoportban, az ötven alatti felnőtt nézőknél ennél is kisebb, 0,7 százalékpontos volt a piacvezető előnye. A fiatalabb tévézőknél nagy a tülekedés a középmezőnyben, a Cool kicsivel megverte az m1-et, a közszolgálati egyes csatorna ezúttal viszont valamivel jobb eredményt ért el, mint a Viasat3 és a Film+.
A teljes lakosságnál a TV2 viszonylag jó eredménye a Jóban Rosszban szárnyalásának is köszönhető, ugyanis a legnézettebb adása felülmúlta a Barátok közt múlt heti legjobb estéjét – de a trónon még mindig a Csillag születik található, közel 1,8 millió követővel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.