Stracke most olyan úton vezeti a céget, amelyre korábban nem gondolt: neki kell megvalósítania azokat a sokszor komoly áldozatokat követelő reformokat, amelyeket az anyavállalat, a GM megkövetel az Opeltől. Elődje, Nick Reilly elsősorban a modellfejlesztésre koncentrált, ami nagy hibának bizonyult – két évnyi átstrukturálás után az Opel továbbra is szanálásra szorult, amiért 2011 áprilisától Stracke a felelős.
A vezérigazgató előtt álló feladat minden, csak nem hálás; a GM elvárja az Opeltől, hogy mielőbb visszatérjen a profit zónába, miközben Strackénak a legijesztőbb lehetőséggel, az európai gyárbezárásokkal is szembe kell néznie. A menedzser már meg is tette az első lépést ezen a pályán és közölte, hogy beszüntetik az Astra gyártását két németországi üzemben. A döntés, mely szerint az Opel egyik zászlóshajója immár csak Nagy-Britanniában készül, óriási felháborodást váltott ki az Opel munkatársak körében.
Az érintett bochumi üzem dolgozói személyesen kérdezik majd Strackétól, hogy a döntés az üzem teljes bezárását jelenti-e, ebben pedig az egyik legerősebb német szakszervezet, az autóipari dolgozókat is képviselő IG Metall is támogatja majd őket. A Handelsblatt elemzése szerint a vezér kockázatos utat választott, hiszen semmit nem tesz azért, hogy enyhítse az Opel-dolgozók félelmeit, miközben nem erősíti az Opel, mint márka imázsát. A vezérigazgatónak június végéig be kell nyújtania azt az átalakítási tervet, amellyel a General Motorst is meggyőzheti arról, hogy a német leány átalakítása jó úton halad. Stracke jól tudja, hogy a GM vezérének, Dan Akersonnak gyorsan elfogy a türelme, hiszen Nick Reilly, a német vezér elődje egy fél évet sem kapott arra, hogy bizonyítson.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.