Az áruház gyümölcsosztályán megtartott kampánynyitón a tárcavezető hangsúlyozta: a program a magyar almatermelők és a kereskedelem számára is példaértékű, és az akció keretében a vásárlók magyar termelők kiváló minőségű árujához juthatnak hozzá. A miniszter reményét fejezte ki, hogy más kereskedők is csatlakoznak az akcióhoz.
Dominique Ducoux hangsúlyozta: a kezdeményezés lehetővé teszi, hogy a vásárlók mintegy 25-30 százalékkal olcsóbban jussanak a kedvelt és keresett termékhez. A vezérigazgató az akcióval kapcsolatban elmondta: 19 áruházukban napi 20 tonna almát tudnak értékesíteni. Megjegyezte, a magyar termékek exportjához is hozzájárulnak, hiszen az áruházlánc Romániába hozzávetőleg évi 800 millió forint értékű agrárterméket szállít. Az igazgató úgy vélte, az együttműködés mind a vásárlók, mind a partnerek számára siker lesz.
Mártonffy Béla, a FriutVeb Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnöke azt mondta: "az alma a magyar gyümölcstermesztés zászlóshajója", és az ilyen jellegű akciók jelentős mértékben hozzájárulnak ahhoz, hogy magyar termékeket fogyasszon a hazai közönség.
Tájékoztatása szerint a magyar zöldség és gyümölcs 50 százalékát külföldön értékesítik; novemberben Oroszország több városában is promóciós körúton vesznek részt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.