A közlemény szerint a csoport így már 149 kiskereskedelmi állomással rendelkezik, és közel 5 százalékos részesedést ér el a cseh kiskereskedelmi üzemanyagpiacon.
„A lépés további lehetőségeket teremt a cseh piacon, hiszen a tranzakció sikeres zárását követően a Mol-csoport kiskereskedelmi piaci részesedése megközelíti az 5 százalékot, és a töltőállomások számát tekintve az ország ötödik legnagyobb cégévé vált. A Mol-csoport célja, hogy középtávon 10 százalékos részesedést érjen el a kiskereskedelmi piacon további organikus és inorganikus lépéseken keresztül” - áll a közleményben. A tájékoztatás szerint a kutak a Csehországban jól ismert PAP Oil márkanéven üzemelnek.
A jövő év első felétől az új kutakon is lehet majd fizetni a Mol-csoport kártyáival, így a MOL Gold kártyát a Mol-csoport mind az 1.744 töltőállomásán lehet majd használni. A helyi vásárlók továbbra is zavartalanul tankolhatnak a Pap Oil kártyával. A Mol-csoport 11 országban 8 márkanév alatt üzemelteti töltőállomás-hálózatát, amelyek állandó felvevő piacot biztosítanak a finomítói termékei számára, valamint javítják a végfelhasználók közvetlen elérését. A 124 csehországi kút megvásárlásával mintegy 7,5 százalékkal növelte töltőállomásai számát a Mol.
A csoport a legtöbb kutat (426) Horvátországban üzemelteti, Magyarországon 360 üzemanyagtöltő állomása van, ezt követi Olaszország (227), Szlovákia (209), Csehország (149), Románia (130), Bosznia-Hercegovina (110), Ausztria (61), Szerbia (34), Szlovénia (37) és Montenegró (1).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.