Mint ismeretes, a legutóbbi tőkeemelés alkalmával a MOL kimaradt, ezzel részesedése 14%-ra csökkent, miközben az öt másik tag tulajdoni aránya 17% körül áll.
A Nabucco rétestésztaként nyúló projektté vált, mivel 2004-ben indult el hivatalosan és a tervek szerint 2010-ben kellett volna elkezdeni a beruházást. A világgazdasági válság azonban átrajzolta a terveket, így a projekt résztvevői is alternatív projektek felé kacsintgattak (pl. Déli Áramlat).
A MOL kapcsán az Equilor szerint a beruházási ranglistán hátrébb került a Nabucco-sztori, ám a jó kapcsolat megőrzése és az esetleges könnyű visszatérés miatt csökkentett üzemmódban vesz részt a Nabucco-projektben a MOL, ami egybevág a piaci szereplők várakozásaival.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.