A bolti kereskedelemben viszonylag újnak mondható automatizált vásárlással szemben az Ipsos nemzetközi kutatásában részt vevő válaszadók döntő többsége (70 százalék) továbbra is a szakavatott személyes segítségre szavaz az üzletekben. Magyarországon még ennél is magasabb az arány (87 százalék). Ezzel nálunk messze a legnagyobb a személyes kiszolgálást igénylők aránya a vizsgált 24 ország közül. Ám évről évre többen vásárolnak online. A vásárlók kezdenek hozzászokni az önkiszolgáló pénztárak látványához is a boltokban, ez megint csak az automatizált megoldások térhódítása felé mutat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.