Nagyszerű eredményeket hozott, hogy 3 évvel ezelőtt a repülőtér marketingesei felismerték, hogy a csak török desztinációkra épített menetrend egy bizonyos bővülés után már csak stagnáló eredményt hoz, és Isztambult egy jól működő nemzetközi és interkontinentális HUB-ként kell üzemeltetni. Ez év végére 44 millió utassal számolnak – írja a Turizmus Online.
A verseny óriási, az eredmények nem kevésbé. Tíz évvel ezelőtt a forgalom összesen évi 11 millió utas volt, az elmúlt évben azonban már 37,4 millió utast kezeltek, melynek köszönhetően az Atatürk repülőtér forgalom szempontjából tavaly az előkelő 8. helyet foglalta el Európában. 2012 első 8 hónapjában - a MALÉV jelentős forgalmának kiesése ellenére - a reptér felzárkózott a 6. helyre, olyan rangos repülőtereket utasítva maga mögé, mint Róma (Fiumicino) vagy München.
A jelentős növekményt a nemzetközi utazók hozták. Éves szinten több mint 14 százalékos növekedéssel, míg a belföldi forgalom ennek a felével nőtt. A Turkish Airlines új úti célokra indított járatai mellett a növekedést segítette, hogy a repülőtérnek sikerült olyan légitársaságokat is Isztambulba csábítani, mint az Air France (Marseille-ből és Toulouse-ból), a United Airlines (New Yorkból) és a Lufthansa több desztinációról induló járatát is. Az idei téli menetrendben összesen 58 légitársaság repül majd az Atatürk reptérre, melyből 33 napi rendszerességgel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.