A cég azt ígéri, hogy a honlapon kiválasztott termékeket a vásárlók számára legmegfelelőbb időpontban, fix díj ellenében szállítják házhoz. Ez egyszerűsíti a helyzetet, hiszen az élelmiszer webáruházaknál nem csak a termékek árai, hanem a szállítási feltételek és díjtáblázatok is jelentősen eltérnek egymástól.
A megrendelt árut mindig a legközelebbi áruházakból fogják kiszállítani, és miután a Tesco nem bízza alvállalkozóra a csomagok házhoz szállítását, az új üzletág beindításával 100 új munkahelyet teremt a Magyarországon. A hipermarket lánc novemberben, az Európai Kereskedelem Napja alkalmából rendezett kerekasztal-beszélgetésen jelentette be, hogy az újfajta fogyasztói szokások terjedését látva az internetes fejlesztésekben látja a jövőt. A vásárlók a kényelmi vásárlások felé fordulnak és a személyautókat megtöltő nagybevásárlások helyett a közelebbi, kisebb boltokat keresik fel. Nem is csoda, hogy már 36 kisebb alapterületű kényelmi boltot, Express üzletet nyitott az összesen 215 egységgel rendelkező Tesco.
A lánc 1300 magyar beszállítóval dolgozik és saját márkás termékei között 140 a magyar áru. A cég arra törekszik, hogy a magyar beszállítók termékeit a Tesco nemzetközi hálózatában is elérhetővé tegye. A társaság export árbevétele a tavaly február 29-én zárt üzleti évében a 2011-es 389 millió forinttal szemben 473 millióra emelkedett, míg a belföldi forgalom 583 milliárdról 612 milliárd forintra bővült.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.