A 2013. március 20-án átadásra kerülő háromszintes Árkád 2-vel együtt az Árkád Budapest Magyarország legnagyobb alapterületű kiskereskedelmi komplexuma lesz.
Az Árkád 1 felújítására pedig ezt követően kerül sor, amely előreláthatólag 2013 szeptemberében fejeződik be. Így struktúrájában, alaprajzi elrendezésében és arculatában megújulva a két épület összesen 68 000 négyzetméter bérbe adható területtel fog rendelkezni, amely közel 200 szaküzletet, kávézót, vendéglátó-ipari létesítményt és szolgáltatót foglal magában.
De már most márciusban számos meglepetéssel találkozhatnak a vásárlók, hiszen az Árkád 2-ben új üzletek nyílnak. „Reményeink szerint a 21. századi követelményeket maximálisan megvalósító Árkád 2 mind alaprajzi elrendezésében, mind esztétikai, formai megoldásaiban elnyeri majd látogatóink szimpátiáját, és még több igényüket ki tudjuk elégíteni az új kiskereskedelmi területeken” – mondta el a retail.hu kérdésére Mátyás Anna, az ECE Projektmanagement Kft. bérbeadási menedzsere.
A látogatók az Árkád 2-ben új bérlőként most találkozhatnak először a Van Graaf-fal, a iStyle-lal, a Bio hair szépségszalonnal, az UPC ügyfélszolgálattal, az emeleten pedig a Thomas Breitling férfi divatcéggel.
Mindemellett a nyitás napján már láthatjuk az alsó szinten a megújult Interspart, Deichmannt, Telenort, Vodafone-t, Party shopot, a földszinten a NewYorkert és a Marionnaud-t, valamint az első emeleten a látványában szintén megújult Játékszigetet, Librit és Hervis-t.
Az új bevásárlóközpont a későbbiekben is tartogat meglepetéseket, hiszen az Árkád 2-ben nyitja meg kapuit az amerikai Gap márkaüzlet (női, férfi, gyermek és baby kollekció), valamint a Starbucks kávézó és a Budapest Bank. „Az Árkád megújulásának azonban még koránt sincs vége, hiszen őszre számos új márkával, koncepcióval gazdagodik a bevásárlóközpont, mint például a City Spar, a CCC cipő üzlet, az Optic World, a Bagatt cipő boutique vagy éppen az Adidas. De nagyobb üzlettel várja majd látogatóit a dm, a Rossmann, a Bortársaság, a Reno, a Butlers, valamint számos divatüzlet, így például a Heavy Tools és az x-class is” – teszi hozzá Mátyás Anna.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.