A tanácsadó cég legfrissebb felmérése azt mutatja, hogy a világ legnagyobb szórakoztatóipari és médiavállalatainak vezetői szerint a digitális médiában rendkívül komoly növekedési potenciál rejlik. A vezetők kétharmada úgy véli, hogy a digitális média tíz százalékkal növelheti bevételeit a következő három évben, mintegy felük szerint a profitjuk is átlagosan tíz százalékkal növekszik majd ennek köszönhetően - áll a közleményben.
A döntéshozók szerint a legtöbb lehetőség a táblagépekben rejlik, mivel ezek lesznek a legnagyobb hatással az ágazatra a következő három évben. A listában ezt az okostelefonok és a felhőalapú szolgáltatások követik. A válaszadók mindegyike egyetértett abban, hogy a mobileszközöknek van a legnagyobb szerepük a tartalomfogyasztás ösztönzésében - mutat rá az Ernst & Young közleménye.
Havas István, az Ernst & Young vezérigazgatója hangsúlyozta: minél többet használják a digitális technológiát a fogyasztók, a szolgáltatók annál több releváns információhoz jutnak szokásaikról, így hatékonyabb marketing- és reklámkampányokat indíthatnak, illetve személyre szabott szolgáltatásokat kínálhatnak.
A cég a felmérésben arra is rámutat, hogy a megkérdezettek többsége szerint jelenleg a legnagyobb kihívás az, hogy a médiacégek rá tudják-e bírni a fogyasztókat a méltányos árak megfizetésére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.