Az INTERNATIONAL SERVICE CHECK 2012 decemberében végzett Mystery Shopping felmérést a bevásárlóközpontok területén. A legjobb eredményt a budapesti Mammut bevásárlóközpont érte el 87,4 százalékos eredménnyel. Ezt követte a budapesti MOM Park bevásárlóközpont (85,2 százalék) és az Europeum bevásárlóközpont (84,1 százalék).
A tesztvásárlók a bevásárlóközpontokat szervezés, funkcionalitás és atmoszféra szempontjából vizsgálták, valamint figyelembe vették a parkolók működését, felépítését, és néhány egyéb szempontot is.
A szervezettség és funkcionalitás kategória legjobb eredményét a Mammut érte el, 98,6 százalékkal. Az Europark 94,8 százalékot, a WestEnd 90,2 százalékot kapott.
A kiszolgálás színvonala az üzletekben
A üzleteket kétféle szempontból vizsgálták a tesztvásárlók: az üzlet tisztasága, rendezettsége, valamint az alkalmazottak udvariassága és kompetenciája szempontjából.
A kategória átlagos összeredménye 72 százalék lett. Az üzlet és az alkalmazottak megjelenése, kinézete tekintetében az összesített átlageredmény 96,5 százalék lett, míg a leggyengébb értékelést a kiszolgálás színvonala érte el (58,9 százalék).
A meglátogatott üzletek közül a legjobb, 90 százalékos értékelést egy MOM Parkban található érte el. A következő bevásárlóközpontokban követték: debreceni Malompark (87,5 százalék), Europeum (82,5 százalék), a Szinvapark és a Rózsakert (80 százalék), valamint a WestEnd (80 százalék).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.