A LUKOIL célja, hogy szembe menjen a magas benzinárakkal. Ezzel kapcsolatban Petr Bednar, a cég regionális marketing igazgatója elmondta: "a mi filozófiánk az, hogy az árak emelése helyett az eladott üzemanyag-mennyiség növelésével érjük el üzleti céljainkat".
"Ennek jegyében zajlik a mostani kampányunk is, amitől azt reméljük, hogy újabb vevőköröket győzhetünk meg a nálunk értékesített üzemanyag, és a benzinkútjainkon elérhető szolgáltatások minőségéről, ezzel pedig tovább növelhetjük magyarországi eladásainkat és piaci részesedésünket" - tette hozzá.
Közben a Mol bruttó 3-3 forinttal csökkentette a 95-ös benzin és a gázolaj nagykereskedelmi árát szerdán. A csökkentéssel a benzin átlagára 406-407 forintra, a gázolajé pedig 410-411 forintra változott.
A Mol a múlt héten bruttó 5-5 forinttal emelte a benzin és a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát.
Az autósok 15-25 forintos különbséget is tapasztalhatnak egyes kutak árai között.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.