A második és harmadik helyen álló magyar hálózatok üzleti éve ugyanakkor megegyezik a naptári évvel, így tavaly a CBA 578,5, a Coop pedig 530 milliárd forint bevételt ért el.
Szintén hagyományosan a negyedik helyet foglalja el a Spar, ezúttal 421,2 milliárd, az ötödiket pedig a Reál 370 milliárd forint éves forgalommal – állapítja meg a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat. A Nielsen becslése szerint a Lidl 291, a Penny Market 187,8, az Aldi 85,0, míg a Profi 25,7 milliárd forintos árbevételt könyvelhetett el.
D. K.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.