Nem célja a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit (NDN) Zrt.-nek, hogy teljes egészében elköltse a koncessziós díjakból befolyó évi mintegy 1 milliárd forintot. „Költséghatékony működésre törekszünk, ezért 60-80 fő helyett 36 állandó munkatárssal dolgozunk. Ez a szám a pályázati feldolgozások alatt a 100 főt is meghaladja” – mondta lapunknak Légrádi Petra.
A cég szóvivője hosszan sorolta, hogy mire fordítják a koncessziós díjakat: informatikai fejlesztések, alvállalkozói szolgáltatások, médiafoglalás, nyomdai szolgáltatások és a fiatalok védelmében folytatott kampány is szerepel a kiadásaik között.
Megerősítette hírünket: legalább egy tucat gépkocsi közbeszerzésére készülnek az ellenőrzésekhez. „Kinőttük a jelenlegi ideiglenes székházunkat, ezért új székházba költöznénk, egy rossz állapotú állami épületet újítanánk fel” – fogalmazott Légrádi Petra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.