Az kedvezőtlen autópiaci helyzet ellenére jól alakult a BMW második negyedéve, az adózás utáni eredmény az egy évvel korábbihoz képest 9 százalékkal 1,39 milliárd euróra (416 milliárd forint) nőtt - közölte a német autógyár csütörtökön.
A mérleget megterhelték a nagyszabású beruházások, a bérköltségek növekedése és az európai autópiac zsugorodása, az üzemi eredmény 8,8 százalékkal 2,07 milliárd euróra csökkent.ű
A luxusmárkákat gyártó vállalat árbevétele 1,8 százalékkal 19,55 milliárd euróra nőtt. A nettó nyereségráta 9,6 százalék volt, elmaradva az egy évvel korábbi 11,6 százaléktól.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.