BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Újabb változás jön a Yahoo-nál

Az elmúlt néhány évben a vezetők váltogatásával hívta fel magára a figyelmet a Yahoo, az egykor szebb napokat is megélt internetes cég most azonban a logóját is lecseréli egy hónapon belül. A váltás egyben a társaság irányításában tapasztalható változás szimbóluma is, a jelenlegi vezérigazgató, Marissa Mayer kicsit több mint egy éves regnálása alatt már húsznál is több céget vett meg a vállalat.

Szeptember negyedikétől a nagy lila Y! logót egy újra cseréli le a Yahoo. Bár a cégnél már döntöttek az új szimbólumról, a következő hetekben összesen 30 olyan logót mutatnak majd be, amelyek közül kiválasztották a befutót.

A társaság 18 éves történetében ez az első alkalom, hogy jelentősebb változtatást hajtanak végre a logóban. Ez egyben jelképezi azt is, hogy milyen mértékű átalakulás megy végbe a cégnél. A vállalat irányítását valamivel több mint egy évvel ezelőtt átvevő Marissa Mayer agresszív expanzióba kezdett, ami egyelőre főként újabb és újabb cégek felvásárlásában érhető tetten. Az elmúlt egy évben mintegy 20 társaságot vett meg a Yahoo, a legnagyobb fogás a Tumblr volt 1,1 milliárd dollárért, de a múlt héten is bejelentettek egy felvásárlást.

A megújulást jelképezi az is, hogy számos új szolgáltatás jelent meg a portfólióban, illetve a honlapot, a Flickr szolgáltatást és a saját mail-szolgáltatást is alaposan átalakították.

Az átalakítás eredményei az egyre javuló negyedéves adatokban érhetők tetten, de a piac és a befektetők is kedvezően fogadták az újításokat, Marissa Mayer irányítása alatt 70 százalékot erősödött a Yahoo részvénye – írja a USA Today.

A cég a második negyedévben 1,135 milliárd dolláros bevételt ért el, ami 7 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól, azonban mind az üzleti eredmény, mind a nyereség alaposan megugrott. Az üzemi eredmény például 137 millió dollár volt, szemben az egy évvel korábbi 55 millióval, míg az adózott eredmény elérte a 331 millió dollárt, ami 46 százalékos fejlődést jelentett az egy évvel korábbihoz képest.

Persze a vállalat korántsincs könnyű helyzetben, hiszen az online hirdetési piacon olyan nagy riválisokkal kell megküzdenie a hirdetők dollárjaiért, mint a Google és a Facebook.

Világgazdaság Online-->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.