A BMW szigorú kalkulációs rendszere azonban nem tűri ezeket: a németek 7-10 százalékos profitot megengednek, de ez legyen elég, hiszen maga a BMW is ekkora profitrátával működik – idézi az Autopro portál Mátyus Pétert a BMW nemzetközi beszerzési vezetőjét.
Nincsenek könnyű helyzetben a magyarországi beszállítók sem – ismerte el a szakember. Német versenytársaikkal szemben nincs előnyük, sem az energia-, sem a nyersanyagárak nem kedvezőbbek nálunk, ráadásul a logisztikai költségeket is vállalniuk kell A BMW-csoport beszerzéseinek 51 százaléka Németországból, 18 százaléka Nyugat-Európából, 13 százaléka Észak-Amerikából, 11 százaléka Kelet és Közép-Európából, 4 százaléka Afrikából, 3 százaléka Ázsiából érkezik. A trend azonban kedvez Kelet-Európának és kedvez Magyarországnak, hiszen a BMW-nek öt gyára van Németországban, ezekhez pedig a legközelebb térben,
időben, minőségben és árban éppen régiónk van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.