A már 24 éve zenét sugárzó Juventus Rádiót az elmúlt kilenc évben az ír Communicorp tulajdonolta azonban a sikeres frekvenciapályázat után több érdeklődő is ajánlatot tett a csatornára. Az ajánlattevők közül a dán-magyar tulajdonban lévő Ayudate Investment Group vásárolta meg a rádiót üzemeltető cégeket.
A média-portfólióját folyamatosan szélesítő Ayudate-nek ez az első, de nem az egyetlen akvizíciója Magyarországon. A vállalat tulajdonosa elmondta, véleménye szerint a Juventus Rádió az egyik legerősebb politikailag független média brand Budapesten, megtartva a függetlenséget, a jelenlegi menedzsmenttel és az adásmenet minimális változtatásaival szeretnék tovább erősíteni a rádió hallgatottságát és a reklámpiacon elfoglalt helyét. A Juventus beleillik a terveikben szereplő médiaportfolió építésbe. Jól ismert és kedvelt rádió a hallgatók körében, a hirdetők pedig hatékony és kreatív felületként azonosítják.
Door Tamás a Juventus Rádió vezérigazgatója üdvözli a közös munkát: „Rengeteg olyan ötletünk van, még amitől a hallgatók számának növekedését várjuk, illetve a hirdetőinknek is tartogatunk meglepetéseket. Biztos vagyok abban, hogy az Ayudate innovatív támogatója lesz a további fejlődésünknek.”
„Hiszünk abban, hogy az átalakuló médiapiacon a Juventus a jövőben is erősíteni tudja pozícióját és jó befektetésnek bizonyul” – tette hozzá Makra Zsolt, az Ayudate Investment Group ügyvezető igazgatója.
Az eladási folyamatban az eladó oldaláról Magyarországon az EY (korábbi nevén Ernst&Young), illetve a Lakatos, Köves és Társai ügyvédi iroda működött közre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.