A Wal-Mart vezérigazgatója Mike Duke szerint a kiskereskedelmi piacon továbbra is nagyon éles a verseny. A harmadik negyedévben (az üzemanyag eladásokat nem számolva) 0,1 százalékkal csökkentek a Wal-Mart eladásai amerikai üzleteiben. 2012 harmadik negyedévében még 1,7 százalékkal bővültek az eladások.
A Wal-Mart ügyfélkörét érzékenyen érinti a lassú gazdasági növekedés és a magas munkanélküliség. Piaci elemzők szerint a lakossági fogyasztás egészen decemberig alacsony szinten maradhat az Egyesült Államokban. A Wal-Mart a karácsonyi szezonban leárazásokkal és akciókkal igyekszik majd megtartani, és ha lehet, növelni a vásárlói számát.
A belföldi amerikai piac mellett a Wal-Mart növeli nemzetközi jelenlétét is. A nemzetközi értékesítései csak 0,2 százalékkal emelkedtek, de az áruházlánc éppen újratervezi az üzleti stratégiáját, hogy külföldön is erős növekedést érjen el. Októberben a Wal-Mart elhalasztotta belépését az indiai piacra, és elhatározta, hogy Kínában és Brazíliában bezár összesen 50 alulteljesítő üzletet.
Az amerikai kiskereskedelmi lánc csökkentette a teljes évre várt nyereségét. Korábban részvényenkénti 5,10-5,30 dollár közöttire várták a profitot, de csütörtökön ezt már részvényenkénti 5,11-5,21 dollárra becsülték.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.