BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az Amazon népszerűsége a bevételében is jól látszik

Nőtt az Amazon internetes kereskedőcég nyeresége és bevétele is 2014 első negyedévében.

Az Amazon 2014-es első negyedéves nyeresége 108 millió dollár volt, részvényenként 23 cent. 2013 első három hónapjában 82 millió dollár volt a nyereség, részvényenként 18 cent. A bevétel ugyanebben az időszakban 16,07 milliárd dollárról 19,74 milliárd dollárra nőtt.

A FactSet pénzügyi szolgáltató által megkérdezett piaci elemzők átlagosan 21 centes részvényenkénti nyereségre és 19,42 milliárd dolláros bevételre számítottak.

Tom Szkutak, az Amazon pénzügyi igazgatója szerint a bevétel az ügyfelek számának növekedése, az új termékeik, a külföldi piacokon való terjeszkedés, és a felhőalapú szolgáltatásaik sikerei miatt nőtt. Különösen a felhőalapú szolgáltatások fejlődtek sokat, az "Egyéb" üzletág, ahová ez tartozik 60 százalékos bevétel-növekedést ért el.

A nyereség csak mérsékelten növekedett, és a bevételhez képest kevés volt, mert az Amazon továbbra is sokat fektet be. Az elmúlt negyedévben bővítette raktárhálózatát, fejlesztette internetes szolgáltatásait, és hardvertermékeit.

Tom Szkutak hangsúlyozta, hogy az Amazon Prime szolgáltatásuk márciusi 25 százalékos áremelése se riasztotta el az előfizetőket. A Prime éves díja 99 dollár, de hétről hétre növekszik a korlátlan csomagszállításra és különböző videó tartalmak megtekintésére feljogosító feliratkozók száma.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.