A nyolc méter hosszú, az állóhelyekkel együtt összesen 65 fős autóbusz magyar beszállítói hányada 57 százalék. A kompozit (műanyag) karosszériás járműcsalád a tervezők koncepciója szerint modulokból épül fel, így az egyes modellek hossza és befogadóképessége egyaránt változtatható.
A Medio Electric egy feltöltéssel több mint száz kilométert tehet meg és az akkumulátorok töltési ideje öt óra.
Amint Bodnár Balázs, az Evopro Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a Modulo tömege 20 százalékkal kisebb, mint a hagyományos autóbuszoké. Ezzel a technológiával készültek a NABI buszai is a kaposvári gyárban, ám tegyük hozzá, hogy az alacsony karbantartási igény ellenére az amerikai megrendelések is megszűntek a világválság következtében. A kompozit-buszok ugyanis jóval drágábbak, mint az acél karosszériás versenytársaik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.