BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Újabb fejlesztés a Vodafone-nál

Tovább bővíti miskolci ügyfélszolgálati központját a Vodafone, a társaság 450 millió forintot fordít a fejlesztésre. A beruházás révén jelentős mértékben nő majd a létesítmény alapterülete, és több száz új munkahely jön létre.

A következő másfél évben 240 fővel bővíti a miskolci regionális ügyfélszolgálati központban dolgozók számát a Vodafone – jelentette be ma a borsodi megyeszékhelyen Diego Massidda, a társaság vezérigazgatója. A vállalat már most is működtet ügyfélszolgálatot Miskolcon, ahol jelenleg 300-an dolgoznak, így a fejlesztést követően 540-re nő az ott dolgozók száma. A bővítéssel a Macropolis épület-komplexumban rendelkezésre álló irodaterület is jelentősen megnő, 2700-ról 4300 négyzetméterre – mondta el Diego Massidda. A létszám feltöltését a jövő év közepéig valósítják meg.

Az ügyfélszolgálat bővítésére 450 millió forintot szán a Vodafone, ezzel összesen egymilliárd forintra nő a társaság által Miskolcon befektetett összeg. A most folyamatban lévő beruházás eredményeként a miskolci létesítmény fogja kiszolgálni a mobilcég több mint 2,6 millió magyarországi ügyfelét. A központ munkatársai az elmúlt évek során a több százezer írásbeli válasz mellett több mint 9 millió hívást fogadtak és 46 millió percnyi beszélgetést folytattak az ügyfelekkel.

„Az Egyesült Királyság és Magyarország között kereskedelmi kapcsolatok nagyon alulfejlettek, azonban hatalmas potenciál rejlik bennük” - mondta el az új irodaszárny átadásán Jonathan Knott, az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete. Hozzátette, hogy a megfelelő ösztönzéssel mindössze öt év alatt meg lehetne duplázni a magyar és a brit vállalatok közötti kereskedelmet.

A Vodafone 15 év alatt közel 300 milliárd forint adót fizetett be különböző jogcímeken az államkasszába és több mint 212 milliárd forintos beruházást hajtott végre Magyarországon, miközben a Vodafone Alapítvány több mint 1 milliárd forinttal támogatott elsősorban a mobiltechnológia nyújtotta lehetőségek kiaknázására építő, társadalmilag hasznos programokat Magyarországon.

A Vodafone 1999. november 30-án kezdte meg magyarországi működését. A társaság integrált technológiai szolgáltatóként van jelen a piacon, amelynek portfóliójában a mobilkommunikációs, mobilinternetes és szélessávú adatszolgáltatások egyéni és üzleti felhasználók számára egyaránt megtalálhatók.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.