Hiába érhető el többmillió okostelefonra szánt alkalmazás a különböző szoftverboltokban, a felhasználók mindössze néhány, jól ismert applikációt használnak ezek közül. A comScore kutatása alapján az amerikai okostelefon tulajdonosok az alkalmazásokra szánt idejük 42 százalékában a kedvenc programjukat használják. A programokkal töltött idő közel háromnegyedét pedig mindössze négy alkalmazás között osztják meg.
Az okostelefonos megoldások népszerűségét jól mutatja, hogy az amerikai okosmobil tulajdonosok 57 százaléka minden nap használja őket. Emellett a digitális eszközökre szánt idő 52 százalékát valamilyen applikációval töltik az amerikaiak.
A comScore kutatása szerint az iPhone használók átlagos éves keresete 85 ezer dollár, 43 százalékuk pedig 18-34 év közötti. Az androidos készülékeket használók esetében 61 ezer dollár az átlagos éves kereset, míg a 18-34 éves felhasználók aránya 39 százalék.
Az okostelefonokra szánt alkalmazások piaca egyébként igen koncentrált annak ellenére, hogy a választék hatalmas, mindössze néhány cég tud igazán érvényesülni. A MediaPost elemzése szerint hat technológiai vállalkozás – Facebook, Google, Apple, Yahoo, Amazon és eBay – fejlesztett a 10 legtöbbet használt applikáció közül 9-et, a top25-ből 16-ot, míg az ötven legnépszerűbből 24-et. Talán nem meglepő, hogy mind a használók számát, mind az alkalmazással töltött időt vizsgálva a Facebook applikációja végzett az első helyen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.