A Budapesti Közlekedési Központ közleménye szerint a hét elején elindított, utasok nélküli próbamenetek sikeresnek bizonyultak. Mától az 1-es villamos két szakaszra bontva közlekedik, egyrészt a Bécsi út/Vörösvári út és a Lehel utca/Róbert Károly körút, másrészt a Puskás Ferenc Stadion és a Közvágóhíd között. Az öt kilométeres szakaszon az összes megállóhely megújult.
Ezzel azonban csak részben segítik ki azokat, akik ma este az Üllői úti Magyarország-Észak-Írország meccsről szeretnének hazajutni. Az Eb-selejtezőre húszezer nézőt várnak, akik a metró síncseréje miatt a leggyorsabb úton nem tudnak elmenni a stadionból. Nekik a metrópótló buszokat vagy az 1-es villamost ajánlják. Kivéve persze azoknak, akik Délkelet-Pestre mennének: Kőbánya-Kispest felé már járnak a Népligettől a metrók.
A villamosvonal továbbfejlesztésének része, hogy a déli szakaszát a Rákóczi hídon átvezetve a Fehérvári útig meghosszabbítják, ezért egy új szakasz épül a Rákóczi hídon keresztül, hogy ezzel új kötöttpályás közlekedési kapcsolat jöjjön létre Dél-Buda és Pest között. Az 1-es villamosvonal továbbfejlesztésének kivitelezési költsége nettó 27,49 milliárd forint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.