A későn vagy egyáltalán nem érkező buszok miatt kárba veszett idejének ellenértékét kérte a brit hölgy a közlekedési társaságtól, aki – részben – beismerte, hogy hibázott. Nagy-Britanniában történt meg, hogy Elizabeth Thomas-nak elege lett abból, hogy ha nem is mindennap, de rendszeresen járatkimaradások nehezítik meg a közlekedését.
Az elmúlt három évben összesen harminc ilyen eset volt, ami szerinte az ő életéből 11,24 órát rabolt el. 9,19 fontos óradíjjal számolva tehát összesen 103 fonttal károsította meg őt a busztársaság, amelyről számlát is kiállított. Ezt egy, a First Buses nevű társaság egy nyilvános rendezvényén átadta a cég képviselőinek, akik legalábbis részben elismerték a felelősségüket.
Az utas által kifogásolt harminc esetből szerintük hat alkalommal valóban az ő hibájukból történt járatkimaradás, ezért tíz darab napijegyet adtak neki kárpótlásul hetven font értékben. A fennmaradó huszonnégy alkalommal rajtuk kívül álló okok – útépítés, balesetek – miatt késtek az autóbuszok, ezek miatt az ügyfél megértését kérték.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.